گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

مزایای درب و پنجره UPVC

* عایق حرارت و برودت

* عایق صدا

* مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش

* مقاوم در برابر تنش های فیزیکی و تغییر حالت

* جلوگیری از نفوذ باران و آب به داخل ساختمان

* جلوگیری از ورود گرد و غبار و دوده به داخل ساختمان

* قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی بدون نیاز به تخریب

* مقرون به صرفه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ها و مزایای درب و پنجره های UPVC، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



توری های پیشرفته

توری های رولینگ و آکاردئونی (پلیسه) نسل جدیدی از توری‌های درب و پنجره هستند که ضمن عاری بودن از معایب توری های سنتی، با ظاهری زیبا و شکیل و کاربری آسان برای نصب بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی طراحی شده اند.

این توری ها برای کلیه شرایط جوی کشورمان مناسب و قابل استفاده بوده و بر اساس نوع کاربری و نیاز مصرف کننده، دارای مدل های مختلف با رنگ‌های متنوع می‌باشند.

 

برخی از ویژگی های منحصر به فرد توری های رولینگ و آکاردئونی :

* عدم جذب چربی و باکتری به دلیل ساخته شدن تور آن از ماده PVC

* قابلیت نصب راحت و آسان بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی

* هماهنگ با نمای ظاهری انواع درب و پنجره های یو پی وی سی

* مقاوم در برابر اشعه‌ مضر خورشید (UV)

* دارای تنوع در طرح و رنگ

 

برای مشاهده انواع توری های ارائه شده توسط گروه صنعتی ساتراوین، به وب سایت رسمی ما به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



شیشه های دوجداره و سه جداره

محیطی ارام و عاری از آلاینده های صوتی :

شیشه های دو و سه جداره، عایق بسیار خوب و موثری در مقابل صوت هستند و با کاهش نفوذ آلودگی های صوتی به درون ساختمان، فضای آرامش بخشی را برای ساکنان فراهم می آورند. کاهش آلودگی های صوتی زمانی کاملا محسوس می باشد که این نوع شیشه ها به همراه درب و پنجره هایی مورد استفاده قرار گیرند که خود نیز در برابر نفوذ و انتقال صدا عایق باشند.

ایجاد دمای متعادل درون ساختمان در تمام فصول با کمترین هزینه :

شیشه جزو مواد هادی حرارت می باشد و این خاصیت رسانایی سبب به هدر رفتن حدود 40% گرمای داخل یک خانه از طریق پنجره های معمولی در فصل زمستان می شود. این در حالی است که میزان اتلاف گرما از طریق دیوار ها حدود 25% می باشد. استفاده از شیشه های دو و سه جداره کاملا جنبه عکس به این موضوع می دهد.

ساختار و عملکرد شیشه های دو و سه جداره بر مبنای استفاده از هوای خشک و یا یک گاز بی اثر (مانند آرگون) است که بین جداره های شیشه می باشد که هر دو دارای رسانش ضعیف حرارتی هستند. در حقیقت فضای بین جداره ها مانع از انتقال سریع و بالای حرارت بین جداره های شیشه می شود و سرعت انتقال حرارت به روش رسانش را به میزان چشم گیری کاهش می دهد. بنابراین با تبدیل شیشه های تک جداره به شیشه های دو و سه جداره، ضریب انتقال حرارت و در نتیجه اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع متداول شیشه های مورد استفاده در درب و پنجره های UPVC، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



چرا ویستا بست ؟

فرایند تولید پروفیل های ویستا بست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان (RAL GZ 716/1) و استانداردBSEN 12608  اتحادیه ارپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه  SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد ممیزی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشد و تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند.

تنوع محصولات شرکت ویستا بست در حال حاضر به 36 قالب مختلف تولیدی شامل پروفیل های 3 محفظه (سری 60 میلی متر)، 5 محفظه (سری 70 میلی متر) و سری کشویی می باشد که مجموعه این محصولات با 11 خط تولید و ظرفیت 17.000 تن در سال، تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پروفیل های مصرفی و اجزای سازنده درب و پنجره های UPVC، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



حوش آمدید

گروه صنعتی ساتراوین از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره های UPVC آغاز نموده و خط مشی خود را در جهت دست یافتن به رضایتمندی مشتریان که مهم ترین هدف این گروه است بر پایه اصول زیر بنا نهاده است :

 

* احترام به انتظارات و خواسته های مشتریان

* دادن مشاوره به مشتریان در انتخاب نوع و طرح درب و پنجره ها به منظور نیل به بهترین نتیجه ممکن

* قیمت مناسب

* استفاده از مواد اولیه با کیفیت و خوش نام در تولید محصول

* رعایت استاندارد های تولید

* سرعت و دقت در تولید و تحویل به موقع پروژه ها

* نصب دقیق، سریع و تمیز توسط نصابان کارآزموده

 

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و سایر محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.