گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

پروفیل گالوانیزه و مزایای استفاده از آن درساخت درب و پنجره های UPVC

پروفیل گالوانیزه به منظور مفاوم سازی و تقویت پروفیل های UPVC در کانال داخلی این پروفیل ها جای می گیرد و به وسیله پیچ به آن ها  متصل می شود. این کار دارای مزایای زیر می باشد:

 

1)از تغییر حالت احتمالی پروفیل های UPVC در طول زمان جلوگیری می نماید.

2)مقاومت درب و پنجره های UPVC را در برابر فشارهای وارده از طرف ساختمان، بخصوص در طبقات پایین که در اثر نشست ساختمان در معرض فشار بیشتری هستند افزایش می دهد.

3)از هرز شده پیچ یراق آلات و لولاها که بر روی بدنه پروفیل های تقویت شده نصب شده اند و به تبع آن از افتادگی بازشوی درب و پنچره ها جلوگیری می نماید.

4)درارتفاعات زیاد مثل طبقات بالای برج ها که فشار باد به میزان فابل توجهی افزایش می یابد پروفیل های یو پی وی سی را در برابر فشارهای وارده بسیار مقاوم می سازد.

 

به طورمعمول از گالوانیزه باضخامت 25/1 میلی متر در تولید درب و پنجره های UPVC استفاده می شود ولی در شرایط خاص مانند نصب درب و پنجره ها در طبقات بالای برج ها که فشار باد خیلی زیاد است می بایست از گالوانیزه با ضخامت 5/1 میلی متر استفاده نمود.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما و همچنین آشنایی با تفاوت های درب و پنجره های UPVC با درب و پنجره های معمولی و نحوه تعویض پنجره های قدیمی و استفاده از پنجره دوجداره ( پنجره UPVC ) به جای آنها به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.