گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

ویژگی های اصلی شیشه دوجداره

* کاهش اتلاف انرژی

* جلوگیری از نم زدگی میان دوجداره شیشه

* ایمنی بیشتر نسبت به پنجره با شیشه تک جداره

 

شیشه های دوجداره با کنترل جریان انرژی، اتلاف انرژی بین داخل و خارج ساختمان را تا 50% کاهش می دهند .

درصورت استفاده از شیشه های دوجداره و پنجره های عایق، می توان در ازای هر مترمربع شیشه دوجداره به میزان 40 متر مکعب گاز در سال صرفه جویی نمود. سطح خارجی شیشه در پنجره های با شیشه تک جداره در زمستان بسیار سرد میشود و این سرما، هوای اطراف خود را به نقطه شبنم میرساند و سبب بروز قطرات آب بر روی شیشه می شود. در صورت استفاده از شیشه دوجداره سطح شیشه داخلی آن به اندازه ای سرد نمی شود که هوای اطراف خود را به نقطه شبنم برساند، پس تعرق بر روی شیشه صورت نمی گیرد. استفاده از شیشه دوجداره سبب کاهش بروز این پدیده(تعرق شیشه) و به طبع آن پیشگیری از رطوبت زدگی و پوسیدگی اطراف پنجره ها میشود.

همچنین با استفاده از شیشه دوجداره در صورت شکستن شیشه خارجی خطری برای ساکنین بوجود نمی آید وشیشه داخلی از ورود خرده شیشه ها به فضای زندگی جلوگیری می کند. همچنین با شکستن شیشه داخلی شیشه خارجی مانع از ریختن آن به محیط بیرون می شود .

شیشه های دو جداره (با شیشه های 4 و 6 میلیمتری) در کاهش میزان شدت صوت بیشتر توصیه می شوند.

شیشه های دوجداره عایق بسیار خوب صدا هستند و با کاهش نفوذ آلودگی های صوتی محیط به درون ساختمان، فضایی آرامش بخش برای ساکنان فراهم می آورند. علاوه بر آن در شیشه های دوجداره، با انتخاب مناسب لایه های شیشه می توان مقاومت در برابر زلزله و پرتو های مضر خورشید را به میزان مناسبی افزایش داد.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.