گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

مزیت پنجره‌های UPVC نسبت به پنجره های آهنی و آلومینیومی (قسمت دوم)

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های سازگار :

با توجه به یراق‌آلات متنوعی که در تولید پنجره‌های UPVC مورد استفاده قرار می گیرند، امکان باز شدن پنجره در حالات مختلف مایل  (Tilt)، چرخشی (Turn)، کشویی (Sliding) و نیز ترکیبی از این حالات فراهم آمده است.

 

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های همیشه جوان

پنجره‌های UPVC در شرایط مختلف جوی مثل مناطق سرد‌سیر و گرمسیر و همچنین دربرابر باران‌های اسیدی و نمکی و در محیط‌های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری هم‌چون پوسیدگی و زنگ‌زدگی در آنها ایجاد نمی‌شود.

 

پنجره‌های UPVC ، پنجره‌های تمیز

درب و پنجره‌های UPVC به سادگی و به کمک محلول‌های شوینده خانگی و آب تمیز می‌شوند و برخلاف پنجره‌های چوبی وفلزی نیاز به هیچ گونه جلا و رنگ‌آمیزی و تعمیرات دوره‌ای ندارد. این خصوصیت از دیدگاه زیبایی و افزایش جلوه بنا نیز حائز اهمیت می باشد.

 

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های خود خاموش‌کن

از جمله خصوصیات UPVC آن است که دمای شروع به اشتعال آن (( C°385 در مقایسه با چوب ( C°260)، بسیار بالا است. چنانچه بعد از شروع اشتعال، منبع آتش‌زا از در و پنجره UPVC  دور شود شعله، خود‌به‌خود خاموش شده و از توسعه و انتقال حریق جلوگیری به عمل می‌آید؛ ضمن این که تولید گازهای سمی در هنگام اشتعال پروفیل‌های  UPVCبه  کندی  صورت می گیرد.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.