گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

مزیت پنجره‌های UPVC نسبت به پنجره های آهنی و آلومینیومی (قسمت سوم)

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های مصون

UPVC بنا بر خصوصیت ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده شیمیایی مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می‌دهد و این ویژگی، استفاده از پنجره‌‌های UPVC را در محیط‌های شیمیایی و صنعتی حائز اهمیت می‌سازد.

 

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های پاک

ازدیگر خصوصیات پنجره های UPVC آن است که در محیط‌های میکروبی، رشد باکتری‌ها برروی سطوح آنها بسیار محدود است و این ویژگی، استفاده از این پنجره ها را در محیط‌های بیمارستانی، صنایع غذایی و آزمایشگاهی به عنوان یک مزیت، برجسته ساخته است.

 

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های سبک

استفاده از پروفیل‌های فلزی در ساختار چند حفره‌ای پروفیل‌های UPVC، موجب شده که این محصول در عین داشتن وزن کم، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشد. لذا هنگام وزش باد و طوفان دچار لرزش وموجب ایجاد اصوات مزاحم نمی گرددد.

 

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های ایمن

از خصوصیات دیگر پنجره‌های UPVC امکان استفاده از یراق‌آلات ویژه و متنوع در آن‌ها است. یکی از انواع این یراق‌آلات ، گونه‌های ضدسرقت آن‌ها است که به‌ویژه در ساختمان‌های ویلایی می توانند  مورد استفاده قرار گیرند.

 

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های بازیافت شونده

پروفیلUPVC  همچون اغلب محصولات پلیمری دیگر، قابل بازیافت بوده و از نظر زیست محیطی آلاینده نیستند. در مرحله تولید پنجره، می‌توان ضایعات و بریده‌های غیر‌قابل استفاده پروفیل UPVC را به‌منظور بازیافت مجدد در صنایع دیگر مورد استفاده قرار داد.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.