گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

روش های آسان نگهداری از در و پنجره های upvc

رعایت نکات زیر موجب می گردد تا کارایی و عمر این پنجره ها در بالاترین حد خود بماند

 

* قطعات مکانیکی پنجره ها می بایست دربازه های زمانی بلند مدت (مثلا سالی یک بار)روعن کاری شوند تا از عملکرد روان وراحت برخوردار باشند . برای این امر باید از روغن های رقیق موجود مثل روغن چرخ خیاطی استفاده نمود.

 

* از نزدیک کردن مستقیم شعله آتش به پنجره باید احتراز شود.

 

* لاستیک های درزگیر پنجره ها هر چند ماه یک بار با پارچه آغشته به صابون مایع تمیز شوند. این امر موجب نرمی و انعطاف لاستیک ها می گردد . هنگام تمیز کردن دقت شود که لاستیک ها از جای اصلی خود خارج نشوند.

 

* برای تمیز کردن بدنه  پنجره ها از محلول آب و صابون  و با استفاده از اسفنج یا پارچه ای که زبرنباشد استفاده گردد.

 

* اگر پس از نصب پنجره ها هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است برچسب روی پروفیل پنجره ها نباید کنده شود تا پنجره ها را ازآسیب های احتمالی محافظت نماید . با این حال برچسب هایی که بر روی سطوح بیرونی پروفیل پنجره ها فردارند چنانچه بیش از یک ماه بر روی این سطوح باقی بمانند کندن آنها با مشکل و تکه تکه حداشدن مواجه می گردد. در چنین وضعیتی می توان از یک سشوار برای دمیدن به پنجره ها استفاده کرد و سپس برچسب ها را به راحتی جدا نمود.

 

* در هنگام فعالیت های بازسازی از قبیل نقاشی ، سیمانکاری و ...... لازم است روی پنجره ها با پوشش مناسبی پوشانده شود تا آسیبی بته پنجره ها نرسد.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.