گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

اجزای در و پنجره UPVC

به طور کلی در و پنجره های یو پی وی سی  از سه بخش تشکیل می شوند :

 

پروفیل

پروفیل های یو پی وی سی به دلیل شکل های هندسی خاص، دارای استحکام بسیار بالایی هستند. استفاده از پروفیل فلزی گالوانیزه در داخل فضای خالی پروفیل های یو پی وی سی ضمن افزایش مقاومت، باعث جلوگیری از تغییر شکل احتمالی آن ها می گردد و در کاهش عبور امواج صوتی نیز موثر است.

 

یراق آلات

یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارمی باشند. ایجاد استحکام، مقاومت درمقابل خوردگی، امنیت دربرابرسرقت، ممانعت از به هدر رفتن هوای گرم یا سرد فضای داخل، ممانعت ازورود گرد وغبار، تنوع در باز شو در و پنجره و ... همه از وظایف این قسمت از در و پنجره است که در واقع آرامش و امنیت را برای ساکنین فراهم می آورد.

 

شیشه

استفاده از شیشه های دو یا سه جداره در در و پنجره یو پی وی سی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی می شود و به تبع آن سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز با استهلاک کمتری مواجه می گردد. مزیت دیگر شیشه های دو و سه جداره این است که حداقل به میزان 50 درصد در کاهش میزان شدت صوت تاثیر گذارند.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.