گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

گروه صنعتی ساتراوین

تولید کننده در و پنجره دو جداره UPVC

فرآیند تولید درب و پنجره دوجداره UPVC

اندازه گیری

از آنجا که تمامی مراحل ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی به وسییله  دقیق ترین ماشین آلات انجام می شود، اطلاعات ورودی به آن ها که همان اندازه های ساخت در و پنجره ها هستند باید کاملاً دقیق و بدون خطا باشند. از این رو مرحله اندازه گیری به وسیله مترهای دستی یا لیزری ، توسط پرسنل آموزش دیده و در نهایت دقت انجام می شود . هر چه در اندازه گیری  بیشتر دقت شود در پایان ، محصولی با اندازه های مناسب و صحیح تولید می شود که هنگام نصب نیز فاقد خطا و اشکال می باشد.

 

طراحی

در این مرحله  داده ها و مشخصات در و پنجره ها شامل ابعاد و طرح آنها که متناسب با کاربرد درب  و پنجره ها و متناسب بانمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد به نرم افزار داده می شود و تولید آنها بر مبنای خروجی نرم افزار که همان گزارش ساخت محصول است آغاز می گردد.

 

ساخت

همان طور که در بالا اشاره شد تولید درب و پتجره ها بر مبنای اطلاعات خروجی نرم افزار و به وسیله ماشین آلات دقیقی که در این صنعت مورد استفاده فرار می گیرند آغاز می گردد. روند تولید درب و پنجره ها بطور خلاصه شامل مراحل زیر می باشد :

برش پروفیل های یو پی وی سی ، ایجاد سوراخ های مورد نیاز بر روی بدنه پروفیل ها ، برش پروفیل های گالوانیزه و فرار دادن آنها درون پروفیل های یو پی وی سی به منطور ایجاد استحکام در آنها ، جوش دادن مقاطع برش خورده پروفیل ها ، تمیز کاری نقاط جوش خورده ، نصب پروفیل های میانی در صورت وجود در طرح درب یا پنجره ، نصب لاستیک های درزگیر و ضربه گیر ، نصب یراق آلا ت ، مونتاژ بازشوها بر روی فریم اصلی درب و پنجره ها و درانتها برش و نصب زهوارها.

 

تقاضا می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات و محصولات ما، به وب سایت رسمی گروه صنعتی ساتراوین به نشانی www.satrawin.com مراجعه فرمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.